Fokus

Spar tid og penge når du bestiller merchandise med logo

To hænder der handler B2B handen

Gode råd til køb af merchandise med logo

Tid er som bekendt penge.
Derfor er det heller ikke overraskende, at det netop er tiden der er en af de afgørende faktorer, når du skal foretage dine erhvervskøb. For hvad enten du skal bestille firmatøj eller en notesblok med logo på, så er der jo ingen grund til, at det skal tage længere tid end højest nødvendigt.

Men er der noget særlig du skal være opmærksom på, når du er på udkig efter reklameartikler med logo og tryk? Jeg har skrevet et lille blogindlæg om at handle produkter med logo over nettet. 

Det går kun én vej med e-handelen i Danmark

Der er ingen tvivl om det – e-handel har efterhånden fået et godt og grundigt greb om os. Det gælder ikke kun, når vi shopper til os selv i privaten, men også når vi skal finde den bedste handel med en anden virksomhed. Derfor er det heller ikke overraskende, at Dansk Erhvervs e-handels analyse peger på online handel, som en af de største tendenser inden for B2B. 

Faktisk viser Dansk Erhvervs e-handels analyse for 1 halvår af 2022, at hele 96% af indkøberebruger nethandel som deres primære måde at købe ind på.

Og når det kommer til at købe produkter med eget logo, er det bestemt også en udvikling der gør sig gældende. Hele 16% af indkøbere forventer nemlig at skrue op for deres forbrug online, hvorimod kun 4% forventer at skrue ned for onlinekøb.

Her er et par af de største nedslag i analysen:

  • 72% af alle erhvervsindkøb foregår online
  • 16 % af indkøberne regner med at handle mere på nettet
  • 4 ud af 10 virksomheder stiller krav til deres leverandør om bæredygtighed, miljømæssige forhold og/eller socialt ansvar.
  • Den foretrukne betalingsform er stadig faktura

Derfor handler flere og flere på nettet

Som bekendt er det ofte svært at bryde med gamle vaner. Men for et par år siden var det netop vores vaner inden for handel, som vi måtte kigge efter i sømmene. For da coronakrisen for alvor fik sit tag om Danmark, havde vi pludseligt ikke andre muligheder, end at handle med hinanden online.

Med sig fulgte et kæmpe boost til e-handel, både inden for B2C og B2B. Og der er noget der tyder på, at det boost for alvor har sat sig fast i vores handelsvaner. Men er der noget du skal være opmærksom på, når du skal købe produkter med logo?

Den største fordel når du køber reklameartikler via internettet

Prisen er ifølge Dansk erhvervs analyse er den største udfordring når det kommer til e-handel. Den skal først og fremmest være konkurrencedygtig.

Faktisk viser analysen, at hver tredje indkøber har valgt nethandel fra på grund af et for højt prisniveau. Derfor har vi hos KANT Profil også prisgaranti på alle produkter. Vi sikrer dig den bedste handel på dit merchandise med logo. Og når du først har fundet et webshop der handler produkter med eget logo, hvor prisen også er konkurrencedygtig, er der faktisk en lang række fordele for dig som kunde. 

De største fordele ved at handle B2B online er:

  • Det er tidsbesparende: Du slipper for transporttiden mellem de forskellige butikker du undersøger.
  • Du kan nemt og hurtigt sammenligne priser og få den bedste handel
  • Du får dine varer leveret direkte til din adresse
  • Du minimerer det samlede co2 aftryk for dine produkter 

Bestil alt med logo hos KANT Profil

Der er ingen tvivl om, at det både er nemt og bekvemt at ordne sine erhvervsindkøb over nettet. Og her hos KANT Profil står vi altid klar til at hjælpe dig. Vi har et stort vareudvalg i vores webshop. Finder du ikke lige det du leder efter så kontakt os endelig. Det er nemlig kun fantasien der sætter grænser for , hvad hvilke reklameartikler vi kan levere.

Kontakt os på kundeservice@kantprofil.dk eller telefon: 70 44 42 41